Gwibio i'r prif gynnwys

Customer Service Managers

Customer service managers plan, organise and co-ordinate resources necessary for receiving and dealing with the responses, complaints or further requirements of purchasers and users of a product or service, and manage customer service occupations.

Mwy am y Gyrfa hon

Cyflog Cyfartalog

£35070

Mae gweithwyr newydd yn dechrau o gwmpas £20854. Mae tâl arferol yn £35070 y flwyddyn. Gall gweithwyr profiadol iawn ennill hyd at £56543.

Swyddi

5313

Mae cyfrif swyddi yn cynnwys personau cyflogedig a hunangyflogedig, ac nid yw'n gwahaniaethu rhwng swyddi llawn amser a rhan-amser.

Tasgau Dyddiol

  • Plans and co-ordinates the operations of help and advisory services to provide support for customers and users.
  • Discusses customer responses with other managers with a view to improving the product or service provided.
  • Co-ordinates and controls the work of those within customer services departments.
  • Develops and implements policies and procedures to deal effectively with customer requirements and complaints.

Sgiliau y mae Cyflogwyr yn chwilio amdanynt

Sgiliau Meddal

Sgiliau meddal yw sgiliau an-dechnegol sy'n cynnwys sut rydych chi'n rhyngweithio â chydweithwyr, yn datrys problemau, ac yn rheoli eich gwaith

  • Monitro

    71

  • Gwrando Gweithredol

    69

  • Siarad

    69

  • Meddwl Beirniadol

    68

  • Dealltwriaeth Ddarllen

    67

  • Strategaethau Dysgu

    64

  • Dysgu Gweithredol

    63

  • Ysgrifennu

    63

  • Mathemateg

    53

  • Gwyddoniaeth

    16

Hysbysiad Cwcis

O ddefnyddio’r safle hwn rydych yn cytuno â’n defnydd ni o Cwcis.

Back to top

Croeso i Coleg Merthyr Tudful

Dewiswch dewis iath. Drwy ddefnyddio’r safle we hwn, rydych yn cytuno i’n defnydd ni o gwcis. Cliciwch am ragor o fanylion.

Cymraeg

Welcome to the College Merthyr Tydfil

Please select your language option. By using this site you agree to our use of cookies. Click here for more information.

English
Galluogi Recite